Star for Life

Velkommen til nytt medlem i Stiftelsesforeningen, Star for Life.

SAMMEN VIRKELIGGJØR VI UNGDOMS DRØMMER

Vi kommer ikke særlig langt uten drømmer, eller faktisk å kunne gi drømmer en sjanse. Alt starter med en drøm, som kan skape ny utvikling og framtidstro. Star for Life er en uavhengig stiftelse som er engasjert ved 120 skoler i Sør-Afrika og Namibia. Over 450.000 elever har deltatt i programmene. Med deres unike metodikk og faglige tilnærming har de siden 2005 jobbet innenfor eksisterende skolesystem med egne coacher, verktøy og programmer. Arbeidet drives derfor svært kostnadseffektivt.

Hovedmålet i arbeidet er å styrke ungdoms selvfølelse, inspirere dem til å våge og drømme og støtte dem i viljen for å skape positiv forandring over tid. En økt selvfølelse for å kunne ta gode livsvalg. Som igjen utvikler mennesker, miljøer og samfunn. Ute og hjemme.

Du kan støtte Star for Lifes arbeide på flere måter. Både som privatperson, familieforetak og som bedrift eller stiftelse. Kontakt daglig leder Jørgen Klafstad i Star for Life Norge for mer informasjon. Jorgen@startforlife.org